خدایا چرا با او قهر نمیکنی؟

چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
ن : fatemeh

خدایا چرا با او قهر نمیکنی؟

 

خدا :ای بنده من نماز شب بخوان آن یازده رکعت است.
بنده : خدایا خسته ام نمیتوانم.
خدا : ای بنده من دو رکعت نمازشفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده : خدایا خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا: ای بنده من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.
بنده : خدایا سه رکعت زیاد است.
خدا: ای بنده من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا امروز خیلی خسته ام آیاراه دیگری ندارد.
خدا؛ ای بنده من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا ا...
بنده: خدایا من در رختخواب هستم واگر بلند شوم خواب از سرم میپرد.
خدا: ای بنده من همان جا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یاا...
بنده: خدایا هوا سرد است نمیتوانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم.
خدا: ای بنده من در دلت بگو یا ا... ما نماز شب را برایت حساب میکنیم.
بنده اعتنایی نمیکند و میخوابد...
خدا: ای ملائکه من ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به نماز صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب بامن حرف نزده.
ملاءکه :خداوندا دوباره او را بیدارکردیم اما باز خوابید.
خدا: ای ملاءکه من در گوشش بگویید پروردگار منتظرتوست.
ملاءکه: پروردگارا باز هم بیدار نمیشود.
خدا: اذان صبح را میگویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده من بیدار شو نماز صبحت قضا میشود خورشید از مشرق سر برآورد.
ملائکه: خداوندا نمیخواهی با او قهرکنی؟؟
خدا: او جز من کسی را ندارد شاید توبه کرد... 

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من چنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری....          

 
 برگرفته:http://dm95.mihanblog.com/

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساحل
ساعت16:23---15 ارديبهشت 1393
خیلی قشنگ بود. تحت تاثیر قرار گرفتم
پاسخ:...


کوثر
ساعت13:49---11 ارديبهشت 1393
به نظرم سکوت بهترین حرفه

shaya
ساعت15:38---6 ارديبهشت 1393
اشک آلودمون کردی ک...

m
ساعت20:22---4 ارديبهشت 1393
خدای من خدایی است که میخواند مرا با آن که میداند گنه کارم!

خدایا!
دوستت دارم!


ساغر
ساعت11:16---4 ارديبهشت 1393

واقعا زیبا بود....

پاسخ:



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.